• REŢETE
  • 6-12 luni
  • 1-3 ani
  • Peste 3 ani

Ton și broccoli la cuptor (de la 1 an)

Ton și broccoli la cuptor pentru o masă gustoasă, colorată și sănătoasă. Super alimente pentru sănătate de fier, memorie și aport de minerale și vitamine

Cornuleţe cu ciuperci (de la 1 an)

Destul de simplu de făcut, cornuleţele cu ciuperci sunt hrănitoare şi gustoase şi pot fi luate în druneţii sau în pacheţelulpentru masa se la grădiniţă.

Stixuri de casă (de la 1 an)

O variantă mult mai bună decât stixurile din comerţ. Se fac repede şi se vor păpa şi mai repede.

Tartă cu dovleac (de la 3 ani)

Adelina vă propune astăzi un desert special, foarte aromat și simplu de făcut.

Tocană (de la 1 an)

Fie că vreţi o reţetă de conservă pentru iarnă sau vreţi să preparaţi ceva gustos cu legume, tocana de legume este foarte potrivită.

Cartofi şi sos de praz (de la 8 luni)

Reţeta aceasta se prepară din ingrediente simple şi conţine cartofi şi sos de praz, ouă şi broccoli, toate amestecate pentru un gust foarte bun.

Cereale cu legume (de la 8 luni)

Cereale cu legume este o rețetă cu o aromă deosebită și foarte hrănitoare, care-i va încânta cu siguranță pe cei mici.

Salată de varză roşie cu mere (de la 10 luni)

O salată de varză roșie pentru un aport mai mare de vitamina C, pentru antioxidanţi şi pentru multe alte substanţe necesare în timpul dezvoltării copiilor.

Crackers cu semințe (de la 8 luni)

Chef Adelina ne propune astăzi o rețetă de crackers cu semințe, o gustare crocantă pentru cei mici și, bineînțeles și pentru cei mari.

Tagliatelle roz (de la 8 luni)

O rețetă de paste făcute în casă, care cu siguranță va avea succes: tagliatelle roz, colorate cu sfeclă roșie.

Ton și broccoli la cuptor (de la 1 an)

Ton și broccoli la cuptor pentru o masă gustoasă, colorată și sănătoasă. Super alimente pentru sănătate de fier, memorie și aport de minerale și vitamine

Cornuleţe cu ciuperci (de la 1 an)

Destul de simplu de făcut, cornuleţele cu ciuperci sunt hrănitoare şi gustoase şi pot fi luate în druneţii sau în pacheţelulpentru masa se la grădiniţă.

Stixuri de casă (de la 1 an)

O variantă mult mai bună decât stixurile din comerţ. Se fac repede şi se vor păpa şi mai repede.

Tocană (de la 1 an)

Fie că vreţi o reţetă de conservă pentru iarnă sau vreţi să preparaţi ceva gustos cu legume, tocana de legume este foarte potrivită.

Paste verzi (de la 1 an)

Pastele verzi sunt ideale pentru: joacă, creştere sănătoasă, aport de fier, aport de fibre şi distracţie la masă.

Ton și broccoli la cuptor (de la 1 an)

Ton și broccoli la cuptor pentru o masă gustoasă, colorată și sănătoasă. Super alimente pentru sănătate de fier, memorie și aport de minerale și vitamine

Cornuleţe cu ciuperci (de la 1 an)

Destul de simplu de făcut, cornuleţele cu ciuperci sunt hrănitoare şi gustoase şi pot fi luate în druneţii sau în pacheţelulpentru masa se la grădiniţă.

Stixuri de casă (de la 1 an)

O variantă mult mai bună decât stixurile din comerţ. Se fac repede şi se vor păpa şi mai repede.

Tartă cu dovleac (de la 3 ani)

Adelina vă propune astăzi un desert special, foarte aromat și simplu de făcut.

Tocană (de la 1 an)

Fie că vreţi o reţetă de conservă pentru iarnă sau vreţi să preparaţi ceva gustos cu legume, tocana de legume este foarte potrivită.

Recent Posts From MENIURI

Meniu remediu pentru diaree (de la 1 an)

Vreți să eliminați durerea de burtică a celui mic doar cu ajutorul unei alimentații sănătoase? Iată o idee de meniu pentru copii peste 2 ani ce potolește crampele copilului pentru ca acesta să fie plin de energie în orice zi.

Meniul micului poznaș (de la 1 an)

Meniul vine în ajutorul mămicilor și al tăticilor cu idei pentru a stabili mesele unui copil cu multă energie și chef de năzbâtii.

Meniu proteic pentru copii peste 1 an

Meniu bogat în proteine pentru copii mereu în formă.

Recent Posts From Știați că?

Cum să desfaci o nucă de cocos în 3 paşi

3 pasi simpli și rapizi pentru a desface nuca de cocos, un aliment complet bogat in: proteine, vitamina B, zinc, fosfor sau fier.

Metabisulfit de sodiu (E223)

Ați auzit de metabisulfit de sodiu? Dar de E223? Știați că este un conservant adesea folosit pentru biscuiți și un foarte puternic alergen? Aflați mai multe din acest articol!

Cum să pregătim corect vinetele coapte

Vinetele au extrem de multe beneficii, cel puțin dacă știm sa le întrebuințăm corect. Află două tehnici de coacere a vinetelor și metoda de curățare ideală!

Cum să faci aluat de tartă?

Vin sărbătorile cu pași repezi și ne gândim ce să mai punem pe mese. O tartă cu fructe pentru copii sau o tartă cu trei feluri de ciocolată pentru invitați?

De ce se hidratează cerealele integrale?

Motivele pentru care cerealele integrale trebuie înmuiate înainte de a fi consumate le găsiți în acest articol.