• REŢETE
  • 6-12 luni
  • 1-3 ani
  • Peste 3 ani

Frigărui caprese (de la 1 an)

Aceste frigărui caprese sunt cea mai simplă gustare, cu aport de calciu, vitamine și antioxidanți.

Piure cremos de cartofi (de la 6 luni)

Un piure cremos și dulce, numai bun pentru bebeluși. Sunt sigură că nici adulții nu-l vor refuza!

Choux-uri cu cremă de vanilie (de la 1 an)

Credeai că se fac greu? Nicidecum! Convinge-te încercând această rețetă de choux-uri sau eclere delicioase!

Salată de varză kale (de la 1 an)

Pentru un aport cât mai mare de vitamine şi minerale în perioada de creştere a copiilor, putem pregăti această delicioasă salată de varză kale şi legume crude.

Ruladă de spanac cu brânză și ardei (de la 1 an)

Copilul tău va adora această combinație de spanac cu brânză și ardei gras. Poate fi o gustare pentru el, dar și un aperitiv festiv pentru cei mari.

Piure cremos de cartofi (de la 6 luni)

Un piure cremos și dulce, numai bun pentru bebeluși. Sunt sigură că nici adulții nu-l vor refuza!

Ciorbă de dovleac cu lapte bătut (de la 6 luni)

Dovleacul se poate folosi şi pentru altceva decât deserturi. Iată o reţetă de ciorbă acrişoară, care se poate transforma uşor şi în supă cremă.

Spaghete cu rucola (de la 1 an)

Spaghete cu rucola și ulei de dovleac, pentru o digestie bună şi imunitate ridicată. Un preparat potrivit pentru întreaga familie.

Supă cremă din mazăre galbenă uscată (după 6 luni)

Mazărea galbenă uscată contribuie atât la scăderea colesterolului cât şi la reglarea nivelului glicemiei, datorită conţinutului ridicat de fibre.

Brioșe cu morcovi pentru bebeluși (de la 8 luni)

O rețetă simplă și sănătoasă de brioșe cu morcovi, pe care le pot gusta și cei foarte mici.

Frigărui caprese (de la 1 an)

Aceste frigărui caprese sunt cea mai simplă gustare, cu aport de calciu, vitamine și antioxidanți.

Piure cremos de cartofi (de la 6 luni)

Un piure cremos și dulce, numai bun pentru bebeluși. Sunt sigură că nici adulții nu-l vor refuza!

Choux-uri cu cremă de vanilie (de la 1 an)

Credeai că se fac greu? Nicidecum! Convinge-te încercând această rețetă de choux-uri sau eclere delicioase!

Salată de varză kale (de la 1 an)

Pentru un aport cât mai mare de vitamine şi minerale în perioada de creştere a copiilor, putem pregăti această delicioasă salată de varză kale şi legume crude.

Ruladă de spanac cu brânză și ardei (de la 1 an)

Copilul tău va adora această combinație de spanac cu brânză și ardei gras. Poate fi o gustare pentru el, dar și un aperitiv festiv pentru cei mari.

Frigărui caprese (de la 1 an)

Aceste frigărui caprese sunt cea mai simplă gustare, cu aport de calciu, vitamine și antioxidanți.

Piure cremos de cartofi (de la 6 luni)

Un piure cremos și dulce, numai bun pentru bebeluși. Sunt sigură că nici adulții nu-l vor refuza!

Choux-uri cu cremă de vanilie (de la 1 an)

Credeai că se fac greu? Nicidecum! Convinge-te încercând această rețetă de choux-uri sau eclere delicioase!

Salată de varză kale (de la 1 an)

Pentru un aport cât mai mare de vitamine şi minerale în perioada de creştere a copiilor, putem pregăti această delicioasă salată de varză kale şi legume crude.

Ruladă de spanac cu brânză și ardei (de la 1 an)

Copilul tău va adora această combinație de spanac cu brânză și ardei gras. Poate fi o gustare pentru el, dar și un aperitiv festiv pentru cei mari.

Recent Posts From MENIURI

Meniu de vacanță pentru copii peste 1 an

Un meniu ce propune mâncăruri gustoase și ușor de împachetat pentru vacanțele departe de casă.

Meniu lacto-vegetarian pentru copii peste 1 an

Răcoritor, acest meniu pe bază de lapte și legume reprezintă o ușurare pentru mamele care nu vor să stea „la cratiță” în zilele caniculare.

Meniu pentru zile de vară (peste 2 ani)

Un meniu pentru copii peste 2 ani ce curpinde mâncăruri ușor de gătit în zilele calde de vară.

Recent Posts From Știați că?

Maca peruană – un aliment-medicament controversat

Maca peruană devine un aliment popular datorită beneficiilor pe care le are asupra funcției endocrine și nu numai. Dar care sunt efectele secundare?

Fructe uscate: cât de bune sunt pentru sănătate?

Știați că în unele fructe uscate se pot găsi concentraţii de substanțe nutritive mai mari decât în cele proaspete?

Surse de iod în alimentația copilului

Aflați din acest articol de ce este atât de important iodul pentru organism și care sunt principalele alimente din care putem acoperi necesarul zilnic de iod.

Surse de crom în alimentația copilului

În acest articol puteți găsi informații privind cantitățile de crom necesare organismului și alimentele din care le puteți obține.

Enzime sau muncitorii ce ne mențin sănătatea

Citiți despre importanța enzimelor pentru organismul uman și modalități de a îmbogăți cantitatea și calitatea lor, pentru o viață sănătoasă.