pancakes cu lapte de cocos și banană 1 an

Pancakes cu lapte de cocos și banană (de la 1 an)

de Andreea
Masă

Desert

Ocazie

Onomastică

Fel de mâncare

Clătite/pancakes

Ingredient principal

Fructe

Timp de preparare

20

Timp de gătire

30

Dificultate

ușor

Porţii

4 porții

Aceste pancakes cu lapte de cocos și banană pot face ca micul dejun să fie unul savuros și gustos pentru întreaga familie.

Aceste pancakes cu lapte de cocos și banană pot face ca micul dejun să fie unul savuros și gustos pentru întreaga familie. O alternativă pufoasă la clătite. Se pot servi cu fructe, miere sau topping-ul din fructe descris în rețetă.

Pancakes cu lapte de cocos și banană

 

 

 

 

 

Ingrediente:
– 2 linguri făină de hrișcă
– 2 linguri făină albă
– 1 banană foarte coaptă
– 1 ou
– 1-2 lingurițe de sirop de malț, melasă sau sirop de agave
– 100 ml lapte de cocos
– 100 ml apă minerală
– 2 linguri suc de lămâie
– ½ linguriță bicarbonat de sodiu
– un praf de sare
– un praf de scorțișoară

Mod de preparare:
Combinăm ingredientele uscate: făinile, bicarbonatul, sarea, scorțișoara.

Separat se amestecă: banana (pasată cu o furculiță), oul, laptele de cocos, apa minerală, siropul și sucul de lămâie.

Încorporăm ingredientele ude în cele uscate, amestecând doar cât să se omogenizeze, nu mai mult, pentru a fi pufoase și ușoare.

Lăsăm compoziția la frigider pentru 20 de minute.

Pancakes-urile se coc într-o tigaie neaderentă, fără ulei, câteva minute pe fiecare parte. Cand bulele care apar la suprafață încetează să se mai formeze, le întoarcem pe cealaltă parte și le mai lăsăm la copt încă aproximativ 2 minute.

Se pot servi cu următorul topping din fructe:
– 200g fructe proaspete sau congelate (căpșune, fructe de pădure, vișine)
– 2 lingurițe de zahăr brun, nerafinat

Se fierb fructele împreună cu zahărul brun 10 minute. Se lasă la răcit înainte de a fi adăugat la pancakes.

Sursă foto: http://flic.kr/p/7Xhc1y

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Combinăm ingredientele uscate: făinile, bicarbonatul, sarea, scorțișoara.
  2. Separat se amestecă: banana (pasată cu o furculiță), oul, laptele de cocos, apa minerală, siropul și sucul de lămâie.
  3. Încorporăm ingredientele ude în cele uscate, amestecând doar cât să se omogenizeze, nu mai mult, pentru a fi pufoase și ușoare.
  4. Lăsăm compoziția la frigider pentru 20 de minute.
  5. Pancakes-urile se coc într-o tigaie neaderentă, fără ulei, câteva minute pe fiecare parte. Cand bulele care apar la suprafață încetează să se mai formeze, le întoarcem pe cealaltă parte și le mai lăsăm la copt încă aproximativ 2 minute.
  6. Se pot servi cu următorul topping din fructe:- 200g fructe proaspete sau congelate (căpșune, fructe de pădure, vișine)- 2 lingurițe de zahăr brun, nerafinat
  7. Se fierb fructele împreună cu zahărul brun 10 minute. Se lasă la răcit înainte de a fi adăugat la pancakes.

Comentarii