Pizza vegetariană (de la 1 an)

Print Friendly, PDF & Email

Pizza este un preparat foarte îndrăgit, în special de copii, dar şi de părinţi. Iar în cazul alergiilor la proteina laptelui de vacă există soluții la fel de sănătoase și de gustoase. Așa s-a născut și rețeta pentru această pizza vegetariană. În plus, cei mici vor fi convinși cu ușurință să consume cu plăcere legume de tot felul.

Pizza vegetariană

Pizza vegetariană

Ingrediente:

Blat pizza

Topping

Mod de preparare

Blat subțire

  1. Cerneţi făina într-un bol și puneţi în mijloc drojdia, sarea, zahărul şi amestecaţi.
  2. Turnaţi apa călduţă, uleiul, busuiocul şi frământaţi uşor.
  3. Scoateţi aluatul şi mai continuaţi frământarea încă 5 minute pe masă, iar apoi introduceţi aluatul într-o pungă şi ţineţi-l la frigder minim 2-3 ore.
  4. Secretul acestui blat de pizza: cu cât stă mai mult la  frigider, cu atât va fi mai bun. Astfel aluatul poate fi ţinut în frigider și 3-4 zile.

Topping

  1. Tăiaţi felii lungi de dovlecel şi coaceţi-le într-o tigaie antiaderentă, alături de ardeiul capia.
  2. Întindeţi aluatul într-o foaie subţire şi aşezaţi-l în tavă (rotundă de pizza sau în orice altă tavă doriţi).
  3. Ceapa se taie rondele, iar căţelul de usturoi se toacă mărunt şi se presară peste blat.
  4. Oul îl bateţi şi îl întindeţi, astfel încât să acopere tot blatul, eventual puteţi adăuga o lingură de apă sau lapte vegetal.
  5. Aşezaţi dovlecelul şi ardeii ca în imagine sau oricum doriţi, rondelele de ceapă, măslinele şi porumbul.
  6. Introduceţi la cuptor pentru 15- 20 minute şi savuraţi!

Foto: diversificare.ro

Author: Elena Iorga

Share This Post On