Quinoa cu hribi

Masă

Prânz

Dietă

Fără gluten

Fel de mâncare

Fel principal

Ingredient principal

Legume

quinoa cu hribi 1 an
Timp de preparare

25

Timp de gătire

20

Porţii

4 porții

O mâncare rapidă, hrănitoare și savuroasă: quinoa cu hribi.

O mâncare rapidă, hrănitoare și savuroasă: quinoa cu hribi pentru întreaga familie. Apreciată de copii și de adulți. Este un preparat gustos și sănătos.

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Ciupercile se curăță bine de pământ, se mărunțesc și se pun în cratiță cu puțină apă și sare, sub capac, amestecând din când în când până se înmoaie bine. 
  2. Dacă hribii sunt uscați, respectați întâi instrucțiunile de rehidratare de pe pachet și apoi procedați la fel.
  3. Adăugați apoi quinoa împreună cu 1 cană și jumătate de apă (dacă ciupercile au lăsat multă apă, reduceți din cantitate aproximând), adăugați roșia tăiată cubulețe și cimbru după gust.
  4.  Puneți capacul și lăsați să fiarbă la foc mic până când quinoa este fiartă (aproximativ 20 min). 
  5. Verificați mereu cantitatea de apă din vas pentru a evita arderea mâncării.
  6. Opriți focul, adăugați untul sau uleiul, amestecați ușor și mai lăsați încă 5 minute sub capac.

Sursă foto: Diversificare.ro