supă plină de vitamine 1 an

Supă plină de vitamine (de la 1 an)

Masă

Prânz

Fel de mâncare

Supă

Ingredient principal

Legume

Timp de preparare

25

Timp de gătire

50

Dificultate

ușor

Porţii

6 porții

Supa aceasta conţine vitamine, fibre şi minerale. Ea contribuie substanţial la aportul zilnic necesar copiilor şi adulţilor – supă plină de vitamine.

Supa aceasta conţine vitamine, fibre şi minerale. Ea contribuie substanţial la aportul zilnic necesar copiilor şi adulţilor – supă plină de vitamine.

Supă plină de vitamine

3165559496_409b6a2c87_z

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingrediente:
– 250 g broccoli
– 4 fire ceapă verde
– 150 gr spanac
– 3 morcovi
– 3 fire de praz (numai partea albă)
– 100 gr ţelină (rădăcină)
– o tulpină de ţelină
– o legătură de pătrunjel
– câteva frunze de busuioc
– 30 gr de parmezan (opțional)
– o lingură ulei de măsline
sare și piper după gust

Mod de preparare:

Morcovii, ţelina şi o ceapă se toacă mărunt, iar prazul şi tulpina de ţelină se taie rondele. Se pun aceste legume în 2 l de apă împreună cu puţină sare la fiert. După 40 de minute se adaugă broccoli desfăcut în bucăţele și ceapa rămasă. Spanacul tăiat fâşii se opărește separat, într-un vas cu apă, fără capac. La sfârşit se adaugă uleiul, spanacul scurs de apă, pătrunjelul tocat şi busuiocul.

Supa se servește caldă și poate fi îmbunătățită cu puțin parmezan ras deasupra.

Sursa foto: https://flic.kr/p/5PJjy1

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Morcovii, ţelina şi o ceapă se toacă mărunt, iar prazul şi tulpina de ţelină se taie rondele. 
  2. Se pun aceste legume în 2 l de apă împreună cu puţină sare la fiert. După 40 de minute se adaugă broccoli desfăcut în bucăţele și ceapa rămasă. 
  3. Spanacul tăiat fâşii se opărește separat, într-un vas cu apă, fără capac. La sfârşit se adaugă uleiul, spanacul scurs de apă, pătrunjelul tocat şi busuiocul.
  4. Supa se servește caldă și poate fi îmbunătățită cu puțin parmezan ras deasupra.

Comentarii