Smoothie cu seminţe de chia şi fructe de pădure

de Vali
Masă

Mic-dejun

Dietă

Fără gluten

Ocazie

Onomastică

Fel de mâncare

Băutură

Ingredient principal

Fructe

smoothie cu seminţe de chia şi fructe de pădure 1 an
Timp de preparare

10

Dificultate

ușor

Porţii

2 porții

Ce ziceți de un smoothie cu semințe de chia și fructe de pădure?! Arată incredibil de apetisant, nu-i așa?

Smoothie-ul este un preparat rapid, care poate fi oferit la micul dejun și, care, suntem convinși că va fi pe placul copiilor. Astăzi vă propunem un smoothie cu seminţe de chia şi fructe de pădure. Culoarea, textura și aromele îl vor transforma rapid în preparatul preferat, cu beneficii nutriționale pe măsură.

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1.  Semințele de chia se hidratează pentru 30 de minute în 3-4 linguri de apă.
  2. Se adaugă, pe rând, în blender toate ingredientele și se mixează până când amestecul capătă o consistenţă cremoasă.

Acest smoothie se servește imediat. Putem adăuga şi scorţişoara sau vanilielapte de cocos, chiar și spanac. Depinde doar de preferinţele noastre.

Sursă foto: http://flic.kr/p/7Jn91A