smoothie cu seminţe de chia şi fructe de pădure 1 an

Smoothie cu seminţe de chia şi fructe de pădure (de la 1 an)

de Vali
Masă

Mic-dejun

Dietă

Fără gluten

Ocazie

Onomastică

Fel de mâncare

Băutură

Ingredient principal

Fructe

Timp de preparare

10

Dificultate

ușor

Porţii

2 porții

Astăzi vă propunem un smoothie cu seminţe de chia şi fructe de pădure. Culoarea, textura și aromele îl vor transforma rapid în preparatul preferat.

Smoothie-ul este un preparat rapid, care poate fi oferit la micul dejun și, care, suntem convini că va fi pe placul copiilor. Astăzi vă propunem un smoothie cu seminţe de chia şi fructe de pădure. Culoarea, textura și aromele îl vor transforma rapid în preparatul preferat, cu beneficii nutriționale pe măsură.

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1.  Semințele de chia se hidratează pentru 30 de minute în 3-4 linguri de apă.
  2. Se adaugă, pe rând, în blender toate ingredientele și se mixează până când amestecul capătă o consistenţă cremoasă.
  3. Acest smoothie se servește imediat. Putem adăuga şi scorţişoara sau vanilie, lapte de cocos, chiar și spanac. Depinde doar de preferinţele noastre.
Sursa  foto: http://flic.kr/p/7Jn91A

 

Comentarii