Quinoa cu broccoli

Masă

Prânz

Dietă

Vegane

Fel de mâncare

Fel principal

Ingredient principal

Legume

quinoa cu broccoli 8 luni
Timp de preparare

20

Timp de gătire

25

Dificultate

ușor

Porţii

4 porții

Quinoa cu broccoli, un fel principal delicios și hrănitor.

Quinoa cu broccoli, o rețetă cu două dintre cele mai hrănitoare ingrediente pe care le puteți oferi copiilor. Împreună au un aport optim de fier, calciu și vitamine.

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. La început se spală quinoa foarte bine în câteva ape (după ce a fost hidratată în prealabil).
  2. Apoi se pune  la fiert cu cele 2 cești de apă. 
  3. Se fierbe timp de 10-15 minute și se oprește focul. 
  4. Oala se acoperă cu un capac și se lasă să stea așa încă 10-15 minute pentru a absorbi surplusul de apă.
  5. În timp ce fierbe quinoa puteți să vă ocupați de broccoli.
  6. Aceasta se spală cu apă rece și se desface în buchețele. 
  7. Se pune la fiert la abur timp de 10 minute. 
  8. Se poate fierbe și în apă cu puțină sare (se pune în apa clocotită și se ține la fiert 5-8 minute).
  9.  Buchețelele fierte se scot cu spumiera și se pun în apă rece cu gheață pentru a-și păstra culoarea. 
  10. Se scurg apoi foarte bine și se adaugă împreună cu quinoa într-un bol. 
  11. Se amestecă totul cu o lingură adăugând și uleiul de măsline.
  12. Se condimentează cu sare și piper după gust și dacă vârsta copilului permite. 
  13. Se poate servi imediat.

Sursă foto: https://flic.kr/p/nXQYyz