quinoa cu broccoli 8 luni

Quinoa cu broccoli (de la 8 luni)

Masă

Prânz

Dietă

Vegane

Fel de mâncare

Fel principal

Ingredient principal

Legume

Timp de preparare

20

Timp de gătire

25

Dificultate

ușor

Porţii

4 porții

Quinoa cu broccoli, o rețetă cu doua dintre cele mai hrănitoare plante pe care le puteți oferi copiilor, pentru aportul de fier, calciu și vitamine.

Quinoa cu broccoli, o rețetă cu doua dintre cele mai hrănitoare plante pe care le puteți oferi copiilor, pentru aportul de fier, calciu și vitamine.

Quinoa cu broccoli

14415455057_dafcd6e3ac_z

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingrediente:
– 1 ceașcă de quinoa
– 1 broccoli
– 1 lingură ulei de măsline
– 2 cești cu apă
sare și piper după gust (pentru adulți și copii mai mari de 1 an)

Mod de preparare:
La început se spală quinoa foarte bine în câteva ape (după ce a fost hidratată în prealabil). Apoi se pune  la fiert cu cele 2 cești de apă. Se fierbe timp de 10-15 minute și se oprește focul. Oala se acoperă cu un capac și se lasă să stea așa încă 10-15 minute pentru a absorbi surplusul de apă.

În timp ce fierbe quinoa puteți să vă ocupați de broccoli. Aceasta se spală cu apă rece și se desface în buchețele. Se pune la fiert la abur timp de 10 minute. Se poate fierbe și în apă cu puțină sare (se pune în apa clocotită și se ține la fiert 5-8 minute). Buchețelele fierte se scot cu spumiera și se pun în apă rece cu gheață pentru a-și păstra culoarea. Se scurg apoi foarte bine și se adaugă împreună cu quinoa într-un bol. Se amestecă totul cu o lingură adăugând și uleiul de măsline. Se condimentează cu sare și piper după gust și dacă vârsta copilului permite. Se poate servi imediat.

Sursa foto: https://flic.kr/p/nXQYyz

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. La început se spală quinoa foarte bine în câteva ape (după ce a fost hidratată în prealabil).
  2. Apoi se pune  la fiert cu cele 2 cești de apă. 
  3. Se fierbe timp de 10-15 minute și se oprește focul. 
  4. Oala se acoperă cu un capac și se lasă să stea așa încă 10-15 minute pentru a absorbi surplusul de apă.
  5. În timp ce fierbe quinoa puteți să vă ocupați de broccoli.
  6. Aceasta se spală cu apă rece și se desface în buchețele. 
  7. Se pune la fiert la abur timp de 10 minute. 
  8. Se poate fierbe și în apă cu puțină sare (se pune în apa clocotită și se ține la fiert 5-8 minute).
  9.  Buchețelele fierte se scot cu spumiera și se pun în apă rece cu gheață pentru a-și păstra culoarea. 
  10. Se scurg apoi foarte bine și se adaugă împreună cu quinoa într-un bol. 
  11. Se amestecă totul cu o lingură adăugând și uleiul de măsline.
  12. Se condimentează cu sare și piper după gust și dacă vârsta copilului permite. 
  13. Se poate servi imediat.

Comentarii