2 ani

Fasole mung cu condimente indiene (de la 2 ani)

de Adina
Masă

Cină

Dietă

Fără gluten

Fel de mâncare

Fel principal

Ingredient principal

Leguminoase

Timp de preparare

15

Timp de gătire

35

Dificultate

ușor

O rețetă de fasole mung cu condimente indiene, ușor de preparat, bogată în proteine, fier, calciu, magneziu și potasiu, indicată în urma efortului fizic.

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Încingeți într-o tigaie întinsă și adâncă uleiul și adăugați boabele de muștar.
  2. Când boabele de muștar încep să pocnească, adăugați chimenul și ceapa. Sotați pentru câteva minute (~5) la foc mic, până când ceapa devine translucidă.
  3. Adăugați pe urmă turmericul (sau curry-ul), ghimbirul, usturoiul și roșia. Continuați să sotați pentru încă 5 minute, până când roșia se înmoaie.
  4. Adăugați fasolea și morcovii și amestecați bine pentru a distribui uniform condimentele peste ingrediente. 
  5. Adăugați apa, lăsați să dea în clocot, pe urmă fierbeți la foc mic pentru circa 30 minute cu capacul parțial peste oală. Amestecați din când în când pentru a evita lipirea ingredientelor de tigaie.
  6. În momentul în care fasolea este fiartă, adăugați spanacul, amestecați și mai țineți pe foc pentru câteva minute.
  7. Se poate servi cu orez basmati sau orez brun fiert, cu mei fiert sau cu o salată proaspătă. Noi preferăm meiul condimentat.

Sursă foto: http://flic.kr/p/6Bx4Sn

Comentarii