pastă de fasole neagră 12 luni

Pastă de fasole neagră (de la 1 an)

Masă

Gustare

Dietă

Fără gluten

Fel de mâncare

Fel principal

Ingredient principal

Legume

Timp de preparare

20

Timp de gătire

120

Dificultate

ușor

Porţii

4 porții

Această pastă de fasole neagră este celebra fasole bătută, cu un nou “look”, ceva mai închis la culoare și cu mai multe beneficii pentru sănătate, datorită conținutului ridicat de antioxidanți.

Această pastă de fasole neagră este, de fapt, celebra fasole bătută, cu un nou “look”. Puțin mai închisă la culoare și cu mai multe beneficii pentru sănătate. Fasolea neagră are un conținut ridicat de antioxidanți localizați chiar în coaja acesteia, culoarea ei datorându-se unei substanțe numită antocianină. Să vedem rețeta, deci!

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Fasolea se hidratează peste noapte într-un vas plin cu apă la care adăugăm un praf de sare.
  2. Se fierbe apoi, la foc mic, pentru 1,5-2 ore.
  3. În timpul fierberii se adaugă 2-3 foi de dafin, pe care să ai grijă să le scoți din vas la finalul fierberii.
  4. Când fasolea este fiartă, tot ce mai rămâne de făcut este să pui toate ingredientele în robotul de bucătărie: boabele de fasole neagră, scurse bine de apă, ceapa curățată, usturoiul, chimenul, lămâia, pasta tahini (pasta de susuan), sarea și piperul.
  5. Se mixează totul până obții o pastă fină. Se lasă la rece pentru o jumătate de oră și se savurează pe o felie de pâine de casă. Se poate presăra verdeață tocată pe deasupra.
Poftă bună!

Comentarii