Chilli vegetarian 10 luni

Chilli vegetarian (de la 10 luni)

de Adelina
Masă

Prânz

Dietă

Vegane

Fel de mâncare

Fel principal

Ingredient principal

Legume

Timp de preparare

15

Timp de gătire

40

Dificultate

ușor

Porţii

6 porții

Chilli vegetarian – O opțiune perfectă pentru un prânz simplu și sățios într-o zi călduroasă de vară. Poftă bună!

Chef Adelina ne-a pregătit o savuroasă rețetă de chilli vegetarian. Este o opțiune perfectă pentru un prânz simplu și sățios, într-o zi călduroasă de vară. Poftă bună!

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Se curăță și se taie ardeii în pătrățele mari, iar ceapa se toacă mărunt. 
  2. Într-o tigaie înaltă punem 2 linguri de ulei de măsline și câteva linguri de apă, după care adăugăm ardeii și ceapa și le sotăm până când se înmoaie, circa 6-8 minute. 
  3. Fasolea roșie uscată o lăsăm la hidratat peste noapte și o fierbem în 2-3 ape.  Dacă folosim fasole din conservă, scurgem boabele de fasole și le clătim cu apă, după care le adăugăm în tigaie împreună cu pasta de tomate și condimentele. 
  4. Le lăsăm să clocotească la foc mic încă 20 minute, iar dacă este nevoie se completează puțin cu apă. 
  5. Se lasă totul pe aragaz până când sosul se îngroașă.
  6. Aruncați câteva frunze de pătrunjel deasupra și haideți la masă!
Se curăță și se taie ardeii în pătrățele mari, iar ceapa se toacă mărunt. Într-o tigaie înaltă punem 2 linguri de ulei de măsline și cîteva linguri de apă, după care adăugăm ardeii și ceapa și le sotăm până când se înmoaie, circa 6-8 minute. Fasolea roșie uscată o lăsăm la hidratat peste noapte și o fierbem în 2-3 ape.  Dacă folosim fasole din conservă, scurgem boabele de fasole și le clătim cu apă, după care le adăugăm în tigaie împreună cu pasta de tomate și condimentele. Le lăsăm să clocotească la foc mic încă 20 minute, iar dacă este nevoie se completează puțin cu apă. Se lasă totul pe aragaz până când sosul se îngroașă.

Aruncați câteva frunze de pătrunjel deasupra și haideți la masă!

Foto: diversificare.ro

Comentarii