kedgeree vegetarian 1 an

Kedgeree vegetarian (de la 1 an)

de Adina
Masă

Prânz

Fel de mâncare

Fel principal

Ingredient principal

Legume

Timp de preparare

20

Timp de gătire

25

Dificultate

ușor

Porţii

4 porții

O mâncare anglo-indiană din orez basmati și linte combinate cu un fel de salată din avocado cu roșii care mă duce cu gândul la guacamole. O bunătate – kedgeree vegetarian.

Kedgeree-ul este o rețetă originară din India, cu orez și linte, care a fost adaptată de coloniștii britanici pentru micul dejun, acum făcând parte din bucătăria anglo-indiană. Rețeta clasică conține pește, eu însă am pregătit o variantă vegetariană – kedgeree vegetarian.

Kedgeree vegetarian

kedgeree_vegetarian

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingrediente:
– o lingură ulei de floarea soarelui
– o ceapă tăiată mărunt
– 150g orez cu bob lung
– 150g linte verde
– 15g unt
– 500ml supă de bază
– un avocado, curățat și tăiat cubulețe
– 3 roșii curățate de coajă și tăiate cubulețe

Condimente:
– o linguriță chimen măcinat
– o frunză de dafin
– o linguriță zeamă de lămâie
– opțional, coriandru proaspăt
– sare și piper după gust, și mai ales după vârstă

Mod de preparare:
Înăbușiți ceapa în puțină apă pentru 5 minute. Adăugați untul, chimenul și frunza de dafin, continuând să amestecați. Adăugați orezul și lintea, spălate și scurse de apă în prealabil. După câteva secunde adăugați și supa de bază. Când dă în clocot, dați la foc mic și lăsați să fiarbă pentru circa 15-20 minute, până orezul și lintea s-au înmuiat suficient.

Puneți fructul de avocado tăiat cubulețe mici într-un castron, împreună cu cubulețele de roșii și zeama de lămâie. Adăugați sare și piper și amestecați încet.

Afânați orezul cu furculița, răsturnați-l pe un platou și puneți deasupra salata de avocado. Se servește imediat.

Sursă foto: http://flic.kr/p/bSMkhK

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Înăbușiți ceapa în puțină apă pentru 5 minute. 
  2. Adăugați untul, chimenul și frunza de dafin, continuând să amestecați. 
  3. Adăugați orezul și lintea, spălate și scurse de apă în prealabil.
  4.  După câteva secunde adăugați și supa de bază. 
  5. Când dă în clocot, dați la foc mic și lăsați să fiarbă pentru circa 15-20 minute, până orezul și lintea s-au înmuiat suficient.
  6. Puneți fructul de avocado tăiat cubulețe mici într-un castron, împreună cu cubulețele de roșii și zeama de lămâie. 
  7. Adăugați sare și piper și amestecați încet.
  8. Afânați orezul cu furculița, răsturnați-l pe un platou și puneți deasupra salata de avocado. Se servește imediat.

Comentarii