supă de legume 7 luni

Supă de legume (7-8 luni)

de Anca
Masă

Cină

Dietă

Fără gluten

Fel de mâncare

Supă

Ingredient principal

Legume

Timp de preparare

20

Timp de gătire

35

Dificultate

ușor

Porţii

4 porții

O supă ușor de preparat, sănătoasă și nutritivă. Se poate servi la prânz sau cină, cu sau fără crutoane – supă de legume.

O supă ușor de preparat, sănătoasă și nutritivă. Se poate servi la prânz sau cină, cu sau fără crutoane – supă de legume.

Supă de legume

 

 

 

 

 

 

Ingrediente:

– 1 morcov mediu
– 1 păstârnac mic / 1 rădăcină mică de pătrunjel
– 1 ceapă mică
– 1/2 de sfeclă roșie mică
– 1 ardei roșu/verde mic
– 1 dovlecel mediu
– 1 felie de țelină, groasă de 1cm
– opțional: 1 lingură de orez alb sau brun

 

Mod de preparare:

Spălați legumele și curățați-le de coajă.
Se pun la fiert morcovul, păstârnacul, sfecla roșie, ardeiul și țelina, tăiate sau date prin răzătoarea mare. Ceapa se taie în două și se adaugă la fiert. Apa trebuie să acopere legumele cu aprox. 2 degete. Se mai poate adăuga apă pe parcursul fierberii, dacă mai este necesar.

Legumele se fierb aproximativ 15 minute, la foc mediu, după care se adaugă și dovlecelul. Se mai lasă la fiert 5-7 minute.

Înainte de a stinge focul adăugați o lingură de ulei de măsline/floarea soarelui.

Stingeți focul și adăugați frunzele mărunțite dintr-o jumătate de legatură de pătrunjel. Acoperiți vasul cu supă cu un capac. Serviți copilului legumele pasate (puteți scoate ceapa dintre legume, dacă gustul ei nu e apreciat), la care adăugați lichidul în care au fiert, în funcție de consistența dorită.

Dacă doriți o supă mai groasă și mai consistentă, puteți adăuga la fierbere, pe lângă legume, o lingură de orez alb. Dacă preferați orezul brun (pe care personal vi-l recomand), fierbeți-l separat (fierbe în jur de 40-45 min) și adăugați-l în supă cu 5 minute înainte de a stinge focul.

Sursă foto: http://flic.kr/p/4K8R5z

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Spălați legumele și curățați-le de coajă. Se pun la fiert morcovul, păstârnacul, sfecla roșie, ardeiul și țelina, tăiate sau date prin răzătoarea mare. 
  2. Ceapa se taie în două și se adaugă la fiert. Apa trebuie să acopere legumele cu aprox. 2 degete. Se mai poate adăuga apă pe parcursul fierberii, dacă mai este necesar.
  3. Legumele se fierb aproximativ 15 minute, la foc mediu, după care se adaugă și dovlecelul. Se mai lasă la fiert 5-7 minute.
  4. Înainte de a stinge focul adăugați o lingură de ulei de măsline/floarea soarelui.
  5. Stingeți focul și adăugați frunzele mărunțite dintr-o jumătate de legatură de pătrunjel. 
  6. Acoperiți vasul cu supă cu un capac. Serviți copilului legumele pasate (puteți scoate ceapa dintre legume, dacă gustul ei nu e apreciat), la care adăugați lichidul în care au fiert, în funcție de consistența dorită.
  7. Dacă doriți o supă mai groasă și mai consistentă, puteți adăuga la fierbere, pe lângă legume, o lingură de orez alb. Dacă preferați orezul brun (pe care personal vi-l recomand), fierbeți-l separat (fierbe în jur de 40-45 min) și adăugați-l în supă cu 5 minute înainte de a stinge focul.

Comentarii