Salată de rucola şi mozzarella 1 an

Salată de rucola şi mozzarella (de la 1 an)

de Adelina
Masă

Gustare

Dietă

Raw

Fel de mâncare

Salată

Ingredient principal

Brânză

Timp de preparare

20

Dificultate

ușor

Porţii

5 porții

Această salată combină arome deosebite, devenind o adevărată provocare senzorială!

Vă propunem o salată de rucola şi mozzarella, deoarece este consistentă, gustoasă, plină de vitamine și sănătoasă. La prepararea ei vă pot ajuta cu bucurie și cei mici. Această salată combină arome deosebite, devenind o adevărată provocare senzorială! Din experiență aș putea spune că se potrivește foarte bine cu o porție generoasă de pește fript.

Salată de rucola şi mozzarella

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

 

 

Ingrediente:
– 1 portocală
– 100g rucola
– 125g mozzarella
– 1 ceapă roșie 
– 1/2 rodie (opțional)

Dressing:
– 3 linguri ulei de măsline
– zeamă de la 1 lămâie
– 1 linguriță boabe de muștar
-2  lingurițe muștar cu boabe
– 1 linguriță semințe de mac

Mod de preparare:
Primul pas al acestei rețete este acea de a spăla foarte bine rucola, pe care o lăsăm să se odihnească puțin într-un bol. Continuați prin a decoji portocalele. Modul cel mai simplu de a decoji o portocală este cel prin care îndepărtați coaja cu un cuțit de sus în jos. Portocala astfel curațată se feliază și se adaugă peste rucola, deja odhinită :). Tăiați ceapa roșie rondele, rupeți mozzarella în bucăți mai mici sau mai mari, după preferințe, și adăugați-le alături de celelalte ingrediente.

Următoarea etapă este prepararea dressing-ului. Într-un castron adăugați pe rând uleiul de măsline, zeama de lămâie, boabele de muștar, muștarul și semințele de mac. Amestecați-le bine și adăugați-le peste salată.

În final veți avea o salată ușoară și delicioasă căreia îi puțeți adăuga și boabele de rodie.

Știu ca nutriționiștii recomandă ca fructele să fie mâncate separat, dimineața pe stomacul gol. Însă, aplicând principiul “moderație în toate” și ținând cont că o anumită combinație nerecomandă de nutriționiști poate fi doar o abatere și nu o regulă, ne putem bucura de o masă delicioasă, fără prea multe mustrări de conștiință.

Din experiență aș putea spune că se potrivește foarte bine cu o porție generoasă de pește fript.

Poftă bună!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Foto: www.diversificare.ro

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Primul pas al acestei rețete este acea de a spăla foarte bine rucola, pe care o lăsăm să se odihnească puțin într-un bol. 
  2. Continuați prin a decoji portocalele. Modul cel mai simplu de a decoji o portocală este cel prin care îndepărtați coaja cu un cuțit de sus în jos. 
  3. Portocala astfel curațată se feliază și se adaugă peste rucola, deja odhinită :). 
  4. Tăiați ceapa roșie rondele, rupeți mozzarella în bucăți mai mici sau mai mari, după preferințe, și adăugați-le alături de celelalte ingrediente.
  5. Următoarea etapă este prepararea dressing-ului. Într-un castron adăugați pe rând uleiul de măsline, zeama de lămâie, boabele de muștar, muștarul și semințele de mac. 
  6. Amestecați-le bine și adăugați-le peste salată.
  7. În final veți avea o salată ușoară și delicioasă căreia îi puțeți adăuga și boabele de rodie.
  8. Știu ca nutriționiștii recomandă ca fructele să fie mâncate separat, dimineața pe stomacul gol. Însă, aplicând principiul "moderație în toate" și ținând cont că o anumită combinație nerecomandată de nutriționiști poate fi doar o abatere și nu o regulă, ne putem bucura de o masă delicioasă, fără prea multe mustrări de conștiință. Din experiență aș putea spune că se potrivește foarte bine cu o porție generoasă de pește fript.   Poftă bună!

Comentarii