Budincă de chia cu lapte de cânepă 1 an

Budincă de chia cu lapte de cânepă (de la 1 an)

Masă

Desert

Fel de mâncare

Budincă

Ingredient principal

Semințe & nuci

Timp de preparare

30

Dificultate

ușor

Porţii

5 porții

Budincă de chia cu lapte de cânepă – micul dejun, gustare sau desert? Toate. In plus, este o soluţie rapidă pentru ceva bun, sănătos, sățios și energizant.

Budincă de chia cu lapte de cânepă – micul dejun, gustare sau desert? Toate. În plus, este o soluţie rapidă pentru ceva bun, sănătos, sățios și energizant.

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Lapte de cânepă Pentru a pregăti laptele se amestecă timp de 1 minut în blender seminţele de cânepă cu apa, vanilia, scorţişoara şi smochina sau curmalele înmuiate anterior (aproximativ 30 de minute). 
  2. Se trecoară totul şi poate savura ca atare sau amestecat cu pudră de roşcove.
  3. Budincă de chia Budinca se pregăteşte foarte uşor amestecând seminţele de chia cu laptele pregătit anterior. 
  4. Chia absoarbe tot lichidul în aproximativ 10-15 minute.
  5.  În paralel, clătiţi şi înmuiaţi goji în 2-3 linguri de apă şi amestecaţi cu budinca atunci când este gata. 
  6. Puteţi păstra câteva goji pentru a face un decor simpatic.
  7. Budincă de chia şi laptele de cânepă pot fi savurate la micul dejun, ca gustare sau chiar ca desert.  Mai mult decât atât, poate fi o soluţie rapidă pentru a oferi musafirilor ceva bun şi sănătos.
Lapte de cânepă
Pentru a pregăti laptele se amestecă timp de 1 minut în blender seminţele de cânepă cu apa, vanilia, scorţişoara şi smochina sau curmalele înmuiate anterior (aproximativ 30 de minute). Se trecoară totul şi poate savura ca atare sau amestecat cu pudră de roşcove.

Budincă de chia
Budinca se pregăteşte foarte uşor amestecând seminţele de chia cu laptele pregătit anterior. Chia absoarbe tot lichidul în aproximativ 10-15 minute. În paralel, clătiţi şi înmuiaţi goji în 2-3 linguri de apă şi amestecaţi cu budinca atunci când este gata. Puteţi păstra câteva goji pentru a face un decor simpatic.
Budincă de chia şi laptele de cânepă pot fi savurate la micul dejun, ca gustare sau chiar ca desert. Mai mult decât atât, poate fi o soluţie rapidă pentru a oferi musafirilor ceva bun şi sănătos.

Sursa foto: diversificare.ro

Comentarii