Smoothie cu varză Kale 12 luni

Smoothie cu varză Kale (de la 1 an)

Masă

Gustare

Dietă

Fără gluten

Fel de mâncare

Desert

Ingredient principal

Fructe

Timp de preparare

20

Dificultate

ușor

Porţii

3 porții

Smoothie cu varză Kale, o sursă importantă de vitamine, minerale și fibre. Știați că varza Kale conţine mai multă vitamina C decât o portocală?

Astăzi pregătim un smoothie cu varză Kale, o sursă importantă de vitamine, minerale și fibre. Varza Kale conţine mai multă vitamina C decât o portocală, motiv pentru care este bine să o consumăm în stare crudă. De asemena, conține și cantități ridicate de vitamina A, calciu și vitamina K.
Legumele și, mai ales frunzele lor verzi, au o concentraţie considerabilă de substanţe hrănitoare (antioxidanţi, fibre, minerale) cu efecte benefice dovedite pentru organism. Deseori, acestea sunt folosite în tratamente pentru afecțiuni serioase, precum boli cardiace, diabet, chiar și cancer. Deși salatele sunt o sursă importantă de alimente neprocesate termic, un smoothie este uneori alegerea comodă putând fi pregătit și transportat ușor, în drumeții, în parc, la grădiniță sau la serviciu.

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Frunzele de varză kale se spală bine și li se îndepărtează nervura principală (aceasta se poate păstra, dacă folosiți un blender puternic).
  2. Bananele și fructele kiwi se spală și se curăță de coajă, iar din portocale se obține suc cu ajutorul unui storcător de citrice.
  3.  În blender, se pun mai întâi bananele, kiwi și frunzele de varză kale, iar după ce frunzele sunt mărunțite se adaugă sucul de portocale, mierea și puțină apă pentru a obține consistența dorită.
  4. Se savurează proaspăt, fie la micul dejun, fie ca o gustare hrănitoare.
Se savurează proaspăt, fie la micul dejun, fie ca o gustare hrănitoare.

smothie kale

Foto: diversificare.ro

Comentarii