rulouri dulci din fructe 12 luni

Rulouri dulci din fructe (de la 1 an)

Masă

Desert

Dietă

Fără gluten

Ocazie

Onomastică

Fel de mâncare

Fructe

Ingredient principal

Fructe

Timp de preparare

20

Dificultate

ușor

Porţii

4 porții

O alernativă sănătoasă la bomboanele colorate, plină de fructe, apetisantă chiar și pentru mofturoși – rulouri dulci din fructe.

O alernativă sănătoasă la bomboanele colorate, plină de fructe, apetisantă chiar și pentru mofturoși – rulouri dulci din fructe.

Rulouri dulci din fructe

bomboane fructe

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingrediente :
– 300 gr căpșune proaspete sau congelate (atunci când nu sunt în sezon)
– 2-3 banane bine coapte

Mod de preparare:

Dacă căpșunele sunt congelate e de preferat să le decongelați anterior. Prepararea în sine durează foarte puțin: pur și simplu adăugați fructele tăiate bucăți în blender și faceți-le piure. Apoi, cu ajutorul unei spatule întindeți uniform piureul  în tava de la deshidrator și lăsați la deshidratat câteva ore. Veți știi că e gata atunci când piureul e parțial deshidratat: nu mai are mult lichid în el și e foaia e flexibilă, dar nu e încă deshidratat complet și nu se rupe cu ușurință.

Scoateți din deshidrator și tăiați fâșii subțiri pe care mai apoi le rulați (aici veți vedea dacă e suficient deshidratat și deci nu e foarte lipicios, însă nu e prea deshidratat ca să se rupă când încercați rularea). Însă chiar dacă textura nu a ieșit perfect din prima (ori prea uscat, ori prea umed) nu înseamnă că ați eșuat, cu siguranță vor fi devorate și așa de micuți.

Dacă nu aveți deshidrator, puteți încerca să deshidratați și la cuptor cu termostat, la temperatura cea mai mică, având grijă să nu se încingă prea tare. În acest caz întindeți piureul de fructe într-o tavă obișnuită pe care ați pus hârtie de copt. Deasemenea, puteți încerca și cu alte fructe de sezon, puteți adăuga și condimente și chiar îndulcitor dacă credeți că nu sunt suficient de dulci.

Aceste rulouri de fructe sunt o alternativă sănătoasă la dulciurile colorate, însă nu la fel de sănătoase, din comerț și un mod ideal de a servi fructe și acelor copii care în mod obișnuit le refuză.

 

Ingrediente

  • 300 gr căpșune, proaspete sau congelate (atunci când nu sunt în sezon)
  • 2-3 banane, bine coapte

Paşii necesari preparării

  1. Dacă căpșunele sunt congelate e de preferat să le decongelați anterior. 
  2. Prepararea în sine durează foarte puțin: pur și simplu adăugați fructele tăiate bucăți în blender și faceți-le piure. 
  3. Apoi, cu ajutorul unei spatule întindeți uniform piureul  în tava de la deshidrator și lăsați la deshidratat câteva ore. 
  4. Veți știi că e gata atunci când piureul e parțial deshidratat: nu mai are mult lichid în el și e foaia e flexibilă, dar nu e încă deshidratat complet și nu se rupe cu ușurință. 
  5. Scoateți din deshidrator și tăiați fâșii subțiri pe care mai apoi le rulați (aici veți vedea dacă e suficient deshidratat și deci nu e foarte lipicios, însă nu e prea deshidratat ca să se rupă când încercați rularea). 
  6. Însă chiar dacă textura nu a ieșit perfect din prima (ori prea uscat, ori prea umed) nu înseamnă că ați eșuat, cu siguranță vor fi devorate și așa de micuți.
  7. Dacă nu aveți deshidrator, puteți încerca să deshidratați și la cuptor cu termostat, la temperatura cea mai mică, având grijă să nu se încingă prea tare. 
  8. În acest caz întindeți piureul de fructe într-o tavă obișnuită pe care ați pus hârtie de copt. 
  9. Deasemenea, puteți încerca și cu alte fructe de sezon, puteți adăuga și condimente și chiar îndulcitor dacă credeți că nu sunt suficient de dulci.
  10. Aceste rulouri de fructe sunt o alternativă sănătoasă la dulciurile colorate, însă nu la fel de sănătoase, din comerț și un mod ideal de a servi fructe și acelor copii care în mod obișnuit le refuză.

Comentarii