mic dejun hrănitor 1 an

Mic dejun hrănitor (de la 1an)

Masă

Mic-dejun

Dietă

Raw

Fel de mâncare

Fel principal

Ingredient principal

Fructe

Timp de preparare

10

Dificultate

ușor

Porţii

2 porții

Vă propunem un mic dejun hrănitor și simplu de preparat. Este sănătos, are un gust foarte bun și este apreciat de copii și de adulți.

Vă propunem un mic dejun hrănitor și simplu de preparat. Este sănătos, are un gust foarte bun și este apreciat de copii și de adulți.

Mic dejun hrănitor

mic dejun hranitor

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingrediente:
– o banană
– 80 g coacăze
– o lingură germeni de grâu

Mod de preparare:
Un mic dejun hrănitor și gustos, care se prepară foarte rapid, la rece.
Se taie bananele și se pun în vasul de la blender. Deasupra se adaugă coacăzele și se mixează foarte bine totul pentru. Apoi se adaugă germenii de grâu și se amestecă totul bine cu o lingură.
Se pune mic-dejunul în cupe și se servește.
Pentru cei cărora le place mai mult gustul dulce, se poate adăuga la rețeta de desert cu banane și coacăze, miere, stevia pudră ori alt îndulcitor natural.
Sursa foto: https://flic.kr/p/phdzZS

Ingrediente

Paşii necesari preparării

  1. Un mic dejun hrănitor și gustos, care se prepară foarte rapid, la rece.
  2. Se taie bananele și se pun în vasul de la blender. 
  3. Deasupra se adaugă coacăzele și se mixează foarte bine totul pentru. 
  4. Apoi se adaugă germenii de grâu și se amestecă totul bine cu o lingură.
  5. Se pune mic-dejunul în cupe și se servește.
  6. Pentru cei cărora le place mai mult gustul dulce, se poate adăuga la rețeta de desert cu banane și coacăze, miere, stevia pudră ori alt îndulcitor natural.

Comentarii