Frigărui caprese

de Oana M
Masă

Gustare

Dietă

Fără gluten

Ocazie

Onomastică

Fel de mâncare

Salată

Ingredient principal

Brânză

frigărui caprese 8 luni
Timp de preparare

10

Dificultate

ușor

Porţii

6 porții

Aceste frigărui caprese sunt cea mai simplă gustare, cu aport de calciu, vitamine și antioxidanți.

Atunci când avem un eveniment în familie și invitați al masă, întotdeauna mă gândesc ce pot pregăti rapid și delicios. Aceste frigărui caprese mă salvează întotdeauna și au, mereu, un mare succes. Nu numai la copii, vă asigur!

Paşii necesari preparării

  1. Pentru aceste frigărui caprese, fie folosiți bocconcini (biluțele de mozzarella), fie cașcaval, telemea de oaie, capră sau vacă, în funcție de vârsta și preferințele copilului.
  2. Se pune câte una din fiecare: roșie, brânză, busuioc, în funcție de mărimea sau, mai bine zis, lungimea dorită.
  3. La sfârșit, se pot stropi cu puțin ulei de măsline sau se poate decora farfuria cu un fir de ulei.
  4. Atenție, însă, la bețele de frigărui sau scobitori! Nu-l lăsați pe cel mic nesupravegheat!

Proaspete și pline de vitamine, roșiile cherry, mozzarella și busuiocul se asortează perfect, indiferent de anotimp și, din păcate, sunt întotdeauna prea puține!

Sursă foto: Diversificare.ro