Smoothie cu varză Kale (de la 1 an)

Print Friendly, PDF & Email

Astăzi pregătim un smoothie cu varză Kale, o sursă importantă de vitamine, minerale și fibre. Varza Kale conţine mai multă vitamina C decât o portocală, motiv pentru care este bine să o consumăm în stare crudă. De asemena, conține și cantități ridicate de vitamina A, calciu și vitamina K.
Legumele și, mai ales frunzele lor verzi, au o concentraţie considerabilă de substanţe hrănitoare (antioxidanţi, fibre, minerale) cu efecte benefice dovedite pentru organism. Deseori, acestea sunt folosite în tratamente pentru afecțiuni serioase, precum boli cardiace, diabet, chiar și cancer. Deși salatele sunt o sursă importantă de alimente neprocesate termic, un smoothie este uneori alegerea comodă putând fi pregătit și transportat ușor, în drumeții, în parc, la grădiniță sau la serviciu.

Smoothie cu varză Kale

Smoothie cu varză kale

 

Ingrediente:

Mod de preparare:

  1. Frunzele de varză kale se spală bine și li se îndepărtează nervura principală  (aceasta se poate păstra, dacă folosiți un blender puternic).
  2. Bananele și kiwi se spală și se curăță de coajă, iar din portocale se obține suc cu ajutorul unui storcător de citrice.
  3.  În blender, se pun mai întâi bananele, kiwi și frunzele de varză kale, iar după ce frunzele sunt mărunțite se adaugă sucul de portocale, mierea și puțină apă pentru a obține consistența dorită.

Se savurează proaspăt, fie la micul dejun, fie ca o gustare hrănitoare.

smothie kale

Foto: diversificare.ro

Author: Catalina

Sunt mama unui băieţel care îmi este atât critic culinar, cât şi ajutor în bucătărie. Susţin ideea responsabilităţii personale, iar, pentru mine, aceasta porneşte chiar de la respectul şi atenţia pentru propria sănătate și alimentație. Îmi place să mănânc, ador dulciurile şi mă bucur să descopăr mereu reţete pe cât de gustoase, pe atât sănătoase.

Share This Post On