Top 5 rețete de bomboane raw

Rotunde, aromate, colorate, dulci, dar și hrănitoare, bomboanele raw sunt un desert ideal pentru întreaga familie. Se pregătesc ușor, iar cei mici pot face un exercițiu de îndemânare modelând biluțele delicioase. Acestea sunt rețetele noastre preferate de bomboane raw:

Top 5 rețete de bomboane raw

bomboane din cireșe și cocos

Bomboane cu nuci și curmale

Un desert sau o gustare dulce, sănătoasă și hrănitoare pentru pofticioși mai mici sau mai mari. Ingredientele nu sunt multe, dar vin cu o mulțime de beneficii nutriționale. Nucile sunt excelente surse de vitamine, minerale și acizi grași, iar curmalele sunt un real ajutor pentru digestie. Bomboane cu nuci și curmale se pregătesc rapid și ușor, chiar cu ajutorul celor mici!

Bomboane de cocos şi cireşe

Un preparat dulce, rapid, delicios și hrănitor, fără prelucrare termică, motiv pentru care păstrează intacte toate calitățile nutritive ale ingredientelor. Nuca de cocos conține, printre altele, acizi grași cu molecula medie, având capacitatea de a distruge bacterii responsabile pentru ulcerul gastric, infecții ale sinusurilor și ale tractului urinar, carii dentare, pneumonie și altele.

Bomboane de pus în bradul de Crăciun

Odată cu venirea iernii începe și sezonul bomboanelor pline de zahăr, coloranți, arome sintetice și nu numai. Aceasta este o rețetă de bomboane numai bune de atârnat în brad și de savurat fără urmă de sentiment de vină, atât de copiii cu vârsta de peste 1 an, cât și de părinți.

Praline de susan

O altă rețetă rapidă de praline raw, de data aceasta cu susan și nucă de cocos. Semințele de susan integral (nedecorticat) sunt surse excelente de cupru, mangan, calciu, magneziu, fier și fosfor, vitamina B și vitamina E,  dar și de acizi omega-6. Cantitatea de calciu din susanul nedecorticat este comparabilă cu cea din lapte: 5g de susan conține aproximativ 88 mg de calciu, în timp ce 100 ml de lapte furnizează 120 mg de calciu.

Bombonele cu morcov

Bomboanele cu morcov sunt o variantă ideală pentru un desert hrănitor, bogat în beta-caroten și alte substanțe nutritive din morcov, plus antioxidanți din cacao. Morcovul este cea mai importantă sursă naturală , precursor al vitaminei A, esentială pentru o vedere sănătoasă. Deși celebri pentru substanța care le conferă culoarea portocalie, morcovii conțin și fibre alimentare, acid folic, vitamina C, vitamina B, potasiu, fier, magneziu și calciu.

Poftă bună să aveți!

Author: Catalina

Sunt mama unui băieţel care îmi este atât critic culinar, cât şi ajutor în bucătărie. Susţin ideea responsabilităţii personale, iar, pentru mine, aceasta porneşte chiar de la respectul şi atenţia pentru propria sănătate și alimentație. Îmi place să mănânc, ador dulciurile şi mă bucur să descopăr mereu reţete pe cât de gustoase, pe atât sănătoase.

Share This Post On