Somon cu legume și cușcuș (de la 10 luni)

Somon cu legume și cușcuș este un preparat rapid și consistent, aromat și apetisant, care poate fi servit atât celor mici, cât și adulților.

Somon cu legume și cușcuș

somon cu legume

Ingrediente:

Mod de preparare:

  1. Somonul se presară cu puțină sare și un praf de piper și se așează într-o tigaie anti-aderentă, în care se toarnă 20-30 de mililitri de apă.
  2. Se acoperă cu capac și se gătește la foc mic.
  3. Dacă se evaporă apa și peștele nu este încă gătit, se va completa cu încă puțin lichid. În felul acesta, peștele se gătește încet, la abur.
  4. Se întorc file-urile pe partea cealaltă, după 5-10 minute, verificând ocazional, să nu se lipească de vas.
  5. Când peștele este gata, se stropește cu ulei de măsline pe ambele părți și se stinge focul.
  6. Legumele pot fi cumpărate ca atare (mix de legume congelate) sau se pot folosi proaspete.
  7. Morcovii, ardeiul și ceapa se taie julienne (bețigașe), iar păstăile se taie în bucăți de 2-3 centimetri.
  8. Se fierb sau se gătesc la aburi.
  9. Între timp, se fierbe apa și se adaugă peste cușcuș. Se lasă 5 minute să absoarbă tot lichidul și se amestecă cu un praf de piper și oregano, după gust.
  10. Acum mai rămâne să aranjăm totul în farfurie: se pun 3-4 linguri de cușcus, tot atâtea legume și se stropesc cu puțin ulei de măsline.
  11. Se presară drojdie după gust și se așează peștele deasupra.

Masa este gata!

Foto: diversificare.ro

Author: Catalina

Sunt mama unui băieţel care îmi este atât critic culinar, cât şi ajutor în bucătărie. Susţin ideea responsabilităţii personale, iar, pentru mine, aceasta porneşte chiar de la respectul şi atenţia pentru propria sănătate și alimentație. Îmi place să mănânc, ador dulciurile şi mă bucur să descopăr mereu reţete pe cât de gustoase, pe atât sănătoase.

Share This Post On