Top 5 reţete cu goji

Print Friendly, PDF & Email

Goji sau fructul longevității. Numele său spune deja multe despre acest fruct care devine din ce în ce mai popular şi la noi în ţară, deşi vine de departe, tocmai din Himalaya. Cu 6 vitamine esențiale, 21 minerale, 18 aminoacizi, 8 polizaharide cu rol în creșterea imunității, goji este considerat, pe bună dreptate, o comoară a naturii. Astăzi vă spunem care sunt rețetele noastre preferate cu goji.

biscuiti cu lime si goji

Iată care sunt cele mai apreciate 5 reţete cu goji:

Budincă de mei cu goji și stafide

Meiul conţine substanţe nutritive care permit aparatului digestiv să-şi îndeplinească funcţiile în condiţii optime, iar prin conținutul mare de magneziu ajută la reducerea presiunii arteriale și alină migrenele. Totodată, cantitatea ridicată de magneziu şi siliciu conferă meiului proprietatea de a proteja ţesuturile, pentru a avea piele, buze, păr şi unghii sănătoase. Motive pentru a consuma mei sunt şi mai multe, iar budinca de mei cu goji reprezintă o gustare aromată și hrănitoare, ideală pentru cei mici, dar şi pentru părinți.

Limonadă cu goji și ghimbir

Ghimbirul conţine gingerol, o substanță despre care s-a dovedit că reduce inflamațiile căilor respiratorii, dar este în acelaşi timp şi subiectul multor studii în vederea combaterii unor forme de cancer. Este eficient şi tratarea indigestiei, deoarece ajută la descompunerea proteinelor.

Dacă efectele benefice ale ghimbirului nu v-au convins încă, gustul sau o va face. Este o băutură potrivită pentru copii și adulți, ușor de preparat, care înlocuieşte cu succes sucurile din comerţ.

Bomboane cu goji și caju

“Nucile” de caju sunt de fapt fructe şi reprezintă o bună şi gustoasă sursă de proteine, fibre, minerale și vitamine, cu beneficii pentru sistemul cardiovascular, pentru sistemul osos, pentru piele și păr. Împreună cu goji şi alte câteva ingrediente delicioase, rezultă aceste bomboane savuroase şi foarte hrănitoare. Copiii vor mânca un desert cu super puteri, adică are o densitate crescută de substanţe hrănitoare.

Biscuiți cu lime și goji

Toţi copiii iubesc biscuiţii, însă pentru părinţi alegerea unor biscuiţi fără aditivi dăunători poate fi dificilă. Mai simplu este să îi faceţi în casă. Sunt crocanţi şi aromaţi, dar, cel mai important, se pot realiza cu uşurinţă chiar şi de către cel mai puțin experimentat bucătar. În plus, şi cei mici pot ajuta.

Mousse de ciocolată cu migdale

Cu migdale, avocado şi carob, această spumă de ciocolată este un desert, o gustare sau chiar un mic dejun consistent, pe care copiii îl vor adora. În plus este visul oricărui părinte: un desert sănătoas și hrănitor.

Puteţi citi mai multe despre efecetele benefice ale acestui fruct uimitor în artiolul: Goji, fructul longevității.

Vă doresc poftă bună! Preferata voastră care este?

Foto: diversificare.ro

Author: Catalina

Sunt mama unui băieţel care îmi este atât critic culinar, cât şi ajutor în bucătărie. Susţin ideea responsabilităţii personale, iar, pentru mine, aceasta porneşte chiar de la respectul şi atenţia pentru propria sănătate și alimentație. Îmi place să mănânc, ador dulciurile şi mă bucur să descopăr mereu reţete pe cât de gustoase, pe atât sănătoase.

Share This Post On