Mic dejun cu ovăz și chia (de la 1 an)

Print Friendly, PDF & Email

Dimineața timpul pentru pregătirea micului dejun este limitat, dar asta nu înseamnă că ne putem lăsa tentați de pachețele de cereale cu zahăr și arome adăugate. Cu doar puțină pregătire de cu seară, cerealele celui mic sunt gata într-o clipită. Nu mai spun că acest mic dejun cu ovăz și chia este gustos și hrănitor ;).

Mic dejun cu ovăz și chia

mic dejun cu ovăz și chia

Ingrediente

Mod de preparare

Fulgii de ovăz integral se pun la hidratat peste noapte în 2-3 cești de apă. Semințele de in se hidratează și ele peste noapte într-o jumătate de ceașcă de apă. Dimineață se scurge ovazul într-o strecurătoare și se clătește cu apă curată. Tot atunci se pune chia într-o ceașcă, umplută cu apă pe jumătate și se lasă să absoarbă lichidul pentru o jumătate de oră.

Ce era mai greu deja a trecut. Mai rămâne să amestecăm ingredientele hidratate cu pasta de curmale, goji și alte fructe uscate, după gust. Presărați mirodeniile preferate, vanilie sau scorțișoară și micul dejun este gata. Dacă simțiți nevoia se poate adăuga și puțină miere.

Poftă bună!

Foto: diversificare.ro

Author: Catalina

Sunt mama unui băieţel care îmi este atât critic culinar, cât şi ajutor în bucătărie. Susţin ideea responsabilităţii personale, iar, pentru mine, aceasta porneşte chiar de la respectul şi atenţia pentru propria sănătate și alimentație. Îmi place să mănânc, ador dulciurile şi mă bucur să descopăr mereu reţete pe cât de gustoase, pe atât sănătoase.

Share This Post On